søndag 7. juni 2015

SOMMER

Det er så herlig at vi allerede er godt i gang med årets første sommer måned ♥
Håper virkelig sommeren blir like fantastisk som i fjor, om ikke enda bedre :D

Hos Papirdesign starter vi sommeren med en herlig utfordring til dere som varer helt frem til 31.07!
Utfordringen denne gangen er:
SOL OG SOMMER 
Vi håper det er mange som gjennom sommeren blir med på utfordringen vår, og det er som alltid like spennende å se hva dere lager! :D 

Selv har jeg funnet frem bilder fra sommeren i fjor og ut av det ble det en layout med bilder fra badeland i Dyreparken :) 

Jeg er ordentlig i klin og splæsj, med mister, maling og andre medier, hjørnet om dagen!
Før laget jeg veldig mange mixed media light prosjekter, men så gikk jeg gradvis over til å lage prosjekter i cluster stilen. Nå kombinerer jeg dem så ofte jeg kan. noen ganger blir det mye mixed media og lite cluster, andre ganger motsatt. På denne bakgrunnen har jeg brukt clear gesso, forskjellige mister, stencil, modeling paste og mange herlige Papirdesign stempler♥


Clusteren min har jeg bygget opp med tre lag med mønsterark, osteklut og chipboard. For å skape litt dybde i prosjektet mitt har jeg brukt 3D Limeputer mellom hver av lagene. Siden har jeg pyntet enkelt med piler jeg har stemplet opp og klippet ut, klistremerker, buttons, dotter og tittel av tre som jeg har embosset med hvit.  


Produktliste: 
Ark: PD 13848 Skolestart - Fargeblyanter, PD 14987 Stille Natt - Vinterstrikk, PD 13838 Julehilsen - Bark, PD 15995 Hell og Lykke - Sprudlende og snill
Stempel: PD 13796 Kretsbrett, PD 13788 Bakgrunner, PD 13790 Hei på deg, PD 13776 Chevron 
Annet: PD 14956 Trefigurer - Sommer, PD 1439 Klistremerker - Hverdag, Dotter - Grå, 3D Limeputer


Jeg håper dere fikk litt inspirasjon til å være kreativ, og jeg gleder meg til å se deres løsning av utfordringen vår :D Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥ 

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails