onsdag 11. mars 2015

SUR PIRAT


Hos oss på Scrappelyst bloggen er det tid for enda en ny grublis!
Og denne har jeg gledet meg til å dele med dere for denne grublisen er bare så gøy! :D

LAG DIN EGEN BAKGRUNN

Vi må tydelig se at du har tilført prosjektet ditt noe på bakgrunnen, enten du har lekt deg med mange forskjellige medium, eller teknikker, eller noe helt annet.
Jippi! Denne grublisen er helt meg! Jeg elsker å leke med mange forskjellige medium og ikke minst sjablonger. Tror knapt jeg lager LO'er uten :P hihi! På denne layouten har jeg brukt blandt annet embossing paste, svart akryl maling, distress ink og india ink. Ellers har jeg brukt chipboard, washi tape, stempel og alfabeter. 




1 kommentar:

  1. Herlig LO!
    Passet veldig godt med den enkle stilen til bildet her.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails