tirsdag 17. mars 2015

ROSA ER FOR GUTTER OG ♥

I dag er det min tur til å publisere på Papirdesign bloggen, og denne gangen har jeg laget en layout som jeg har gledet meg til å vise dere. Her i huset har jeg en gutt som er glad i rosa, så da måtte det før eller siden bli en rosa LO i albumet til guttungen. Det er nemlig jeg som ikke er så glad i rosa, men de nye rosa arkene i Hell og Lykke-serien har fått meg til å like rosa litt bedre ;) Arkene er jo bare så lekre ♥

 Jeg har bygget opp layouten min med lag på lag av papir. Selve clusteren bak bildet er bygget opp med 6 biter av mønsterark og en kakeserviett som er delt i to. På bakgrunnsarket mitt har jeg splæsjet litt med svart maling for å få litt kontrast til det rosa arket. Til pynt har jeg brukt papirbiter i fra samme mønsterark som i clusteren min, sytråd, chipboard som er dabbet hvit, stickers, alfabet, dotter, stempler, og papirbiter som jeg har stemplet på og klippet ut.




Ark: PD 15998 Hell og Lykke - Velkommen til deg, PD 15022 Hell og Lykke - Bryllupsfest, grå, PD 15031 Hell og Lykke - Skål for Brudeparet, PD15024 Hell og Lykke - Lykkelig, grå, PD 15033 Hell og Lykke - Mopedist, PD 15039 Hell og Lykke - Bunad
Stempel: PD 13776 Chevron, PD 13765 Go'gutten, PD 13790 Hei på deg
Annet: PD 110 Stickers, Babyrosa, PD 14933 Alfabet, Sort, PD 14934 Alfabet, Rosa, PD 14939 Klistremerker, Hverdag. Dotter Rosa/Grå

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

4 kommentarer:

  1. Ja visst er rosa for gutter også :) Nydelig LO med herlige detaljer, og med fine skatten din må det jo bare bli BRA!!
    klem fra Synnøve

    SvarSlett
  2. Nydelig LO i herlige farger. Liker også å kombinere rosa med svart.

    SvarSlett
  3. KUUUUUL med store bokstaver Kristine:):):) Me like a lot!!!!

    SvarSlett
  4. Denne er utrolig tøff Kristine, digger den :-)
    Rosa er så absolutt for gutter også!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails