torsdag 15. januar 2015

LIVE LAUGH LOVE


 I dag har jeg lyst å vise dere ett lite posekort jeg har laget ♥

Litt ekstra inspirasjon til Scrappelyst sin Utfordring januar - Fødselsdag (Frist 31.januar kl 20.00).

Som base til kortet mitt har jeg brukt en kraft farget papirpose i størrelsen 3 1/4" x 5 1/4".
Dette er en veldig fin størrelse og papirposene er super til små gaver, pengegaver eller bare som kort til en større gave. 


Papirposen har jeg pyntet med mønsterark fra Studio light som GLOBAL HOBBY OG KUNST fører. Dette er virkelig nydelige papirer i god kvalitet ♥
Ellers har jeg pyntet med osteklut, en figur kuttet ut med silhouette maskin, blomst, charms og #MEDOMTANKE stempel fra STAZ som GLOBAL HOBBY OG KUNST er forhandler for.
Dette stemplet er det Scrappelyst sin fantastiske Wenche Jensen som har designet, og de er utrolig god i kvalitet, og passer til alle anledninger.Det er tre stempelsett i serie og de er mine favoritt stempler ♥


Motivet mitt har jeg fargelagt med Copic:
HUD: E21, E51, E50, E93, R11
HÅR: E44, E43, E42, E41, E40
KJOLE, SKO OG SLØYFER: V95, V93, V91, V000, RV000
HJERTE: R85, R83, R81, RV000
SOKKER: W1, W0

Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort Kristine.
    Kjempefine farger du har brukt og flott fargelegging.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Kristine.
    Kjempefine farger du har brukt og flott fargelegging.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails