lørdag 17. januar 2015

HAPPY BIRTHDAY, 5 YEARS ♥


Scrappelyst er godt i gang med sin første utfordring for 2015 ♥
Denne gangen er utfordringen: 

FØDSELSDAG 

Noe som passer bra for i julen ble den tøffe gutten min 5 år. Alltid rundt bursdagen har vi en fotosession og som den scrappemammaen jeg er, blir det jo selvfølgelig en layout eller tre ut av bildene ;) Syns det er kjekt å se forandringen som skjer fra år til år, å se hvor stor lille gutt har blitt.. Tiden går altfor fort!
Her er resultatet fra 5 års fotosession'en ♥


 Layouten har jeg laget på et mønsterark hvor jeg har lekt meg litt med glimmermist, sjablonger, embossing paste og stempler. De små svarte splæsjene er laget med stempel fra Papirdesign. I stedet for å bygge opp layouten min med lag på lag med papir har jeg denne gangen brukt chipboard, sytråd og osteklut i stedet. All chipboard har jeg dabbet hvit. 
Denne layouten er en lift av en layout laget av den fantastiske scrapperen Kim Price 

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet, og jeg gleder meg til å se hva du lager ♥ 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails