tirsdag 11. november 2014

KREATIV GAVE - GRUBLIS HOS SCRAPPELYST

Det er tid for en ny grublis hos SCRAPPELYST!
Og denne gangen lyder grublisen slik:
Lag en kreativ gave
Eksempler kan være dekorert boks, lerret, minialbum osv.
Du kan finne mange gode ideer under 
Tutorials i Scrappelyst.
Tidligere i høst var jeg i konfirmasjon, og da laget jeg denne lille gaveesken. Den passer perfekt til å gi penge gave i og smykke.
 Til å lage selve basen til esken har jeg brukt hvit kartong. Deretter kuttet jeg til paneler i lekkert papir fra Papirdesign. Panelene sydde jeg fast i basen til esken med symaskin. Til pynt har jeg brukt blomster i fra IamRoses, blondeserviett og bling fra Papirdesign, stempel fra Norsk stempelblad, charms fra KS, osteklut og metallklype.



♥♥♥
Tusen takk for at du tittet.
Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ.
Velkommen tilbake ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails