søndag 16. november 2014

KORT TIL ÅSHILD


 I oktober var det noen herlige damer som tok initiativ til å oppfordre scrappere rundt om i Norge til å lage kort til vår alles kjære Åshild. Som støtte for den harde kampen hun holder på å kjempe seg gjennom og som takk for all inspirasjon hun har gitt oss gjennom bladet sitt Ett Trykk i åresvis.
Alle skulle sende sine kort den 11. november 2014.
Jeg har vært en ivrig leser i Åshild sin blogg, hvor hun deler sin reise med oss usensurert!
Det syns jeg er utrolig tøft gjort, og jeg både ler og gråter om hverandre når jeg leser det hun skriver.
For meg er Åshild en superkvinne!

Åshild er en dame som virkelig står på for andre og som er uselvisk.
Derfor ønsker jeg å gi noe tilbake, for alt hun har gjort for andre, for all inspirasjon hun har gitt meg, og som jeg håper at hun kommer til å forsette med i mange mange år til, og fordi hun er en så utrolig fantastisk person!

Takk for at du er du Åshild ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails