tirsdag 20. juni 2017

Layout med stjernedryss

Heisann alle sammen :) 

Denne gangen har jeg laget en layout med masse stjerner på! 
Både på bakgrunn, mønsterark og pynt ;) 
Håper dere liker den ♥ 


Layouten har jeg laget ved å sette sammen to ark fra forskjellige serier. Det grå strikkearket er fra Lykke-serien og stjernearket er fra serien Muligheter. Stjernebakgrunnen har jeg stanset ut med den nye stjernediesen, en stooor favoritt her hjemme! Den er jo så kul! 

Selv clusteren min er laget med stjerner i ulike størrelser. Egentlig er stjernene en bordkort dies, men akkurat støtten til bordkortet går an å klippe vekk etter at figuren er stanset ut, slik at du bare står igjen med stjernen. For å fremheve stjernene bedre har jeg tatt litt maling på kanten :) 


Pyntingen ble enkel med dotter, litt stempel, klistremerker og piler som er stemplet opp og klippet ut. 
En del av pynten er festet med 3D puter slik at de blir opphevet. 



Produkter:
Ark:
Lykke - et hav av roser PD13742
Muligheter - En stjerne PD16143
Muligheter - Lett på tå PD16155
Stempel:
Go'gutten PD13765
Bakgrunner PD13788
Chevron PD13776
Dies:
Bordkort stjerne PD17258
Stjerne dies PD17238

Annet:
Klistremerker - hverdag PD14939
Klistremerker - Moroklumpen PD15045

Tusen takk for at du tittet og velkommen igjen. 
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :) 


Klemmer fra 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails