fredag 19. mai 2017

CAS BURSDAGSKORT - DT SCRAPPELYST

Heisann alle sammen. 

Denne gangen har jeg prøvd meg på et clean and simple kort, og de som sier det er en enkel stil tar HELT feil! Jeg bruker hvertfall dobbelt så lang tid på et CAS kort som på et dillete kort med haugevis av blomster og dill på. Med CAS kort må alt være nøye plassert så det passer sammen på en måte hvor det fremstår som enkelt. Det betyr mange timer med å flytte rundt på de ulike elementene til en endelig blir fornøyd. Ikke lett altså. Det ble en real utfordring, men var gøy med noe nytt. 
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Kort og Godt, kule og tøffe syns jeg!
Arkene har jeg festet med lim-tape og 3D lim puter fra 3L Scrapbook Adhesives som Global Hobby og Kunst er forhandler for. De har mange gode lim produkter. 

Den stilige hunden er et stempel fra Kort og Godt, som jeg har embosset med hvit på svart kartong.
For å få chalkboard effekt har jeg i tillegg krittet over tilslutt.
Som pynt har jeg brukt chipboard fra Papirdesign og Scrapiniec.
Labelen er kuttet ut med Silhouette maskin. Og pilen er stanset ut i mosgummi. 
Dottene er fra Papirdesign

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake.
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails