tirsdag 23. mai 2017

BABYGUTT- LAYOUT ♥ DT PAPIRDESIGN

Heisann alle sammen :) 
Titter innom i dag for å dele en babylayout med dere på Papirdesign bloggen ♥
Med en gutt på snart 8-år er det ikke så ofte jeg scrapper babybilder lenger, men i anledning maiutfordringen vi har gående på bloggen, tok jeg et dypdykk ned i bildearkivet ;)
Det var utrolig koselig å se tilbake på herlige minner ♥ Og dette ble resultatet: 

En layout med både blomster- og stjernedryss ♥ Bakgrunnen har jeg splæsjet hvit maling på, og duset ned akkurat under clusteren min :) Dette for å få en myk overgang til bakgrunnen. Clusteren min har jeg laget ved å rive opp mønsterark i papirstrimler og satt sammen med kakeserviett og dies-cut. 
Til pynt har jeg brukt blomster og stjernene som var inni stjernebakgrunnen. 



Produkter:
Ark: 
Dagen er din - flott ungdom PD17291
Velkommen lille venn - baby gutt PD277
Velkommen lille venn - smokk PD17276
Dies: 
Stjernedies PD17268
Baby gutt PD17235
Blomster: 
Asalea - hvit
Asalea - Blå 
Kirsebærblomst - Blå 
Hortensia liten m/perle - blå
Annet: 
Kakeserviett - 14 cm
3D limputer

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails