søndag 26. februar 2017

GLADNYHET + GIVE AWAY ♥

Jippi! Juhu! Woooohoo! Jeg er så glad! :D
I dag føler jeg meg som verdens lykkeligste for jeg er så heldig at jeg får være med på Papirdesign sitt nye kreativt team ♥ Og ikke bare det, men jeg skal få være koordinator for denne herlige gjengen med så kreative og flinke damer! Det gleder jeg meg veldig til, dette blir spennende! 
Jeg håper jeg kan være med på gi dere inspirasjon til å være kreativ og scrappeglede!
Jeg er utrolig takknemlig for denne muligheten og det er en ære ♥ 

Mitt første bidrag som designer i det nye Papirdesign teamet er en layout, laget med nydelige produkter fra den nye serien Velkommen lille venn ♥ Dette er egentlig en baby-serie, men i tro Kristine-stil lager jeg alt annet enn babyprosjekter! Jeg bare digger når produkter er så allsidig at du kan bruke de til flere ulike type prosjekter. 

Layouten min er bygget opp med en bakgrunn laget av å maskere flere ulike stempler sammen i et herlig virvar ♥ Papirdesign har utrolig mange stempler som passer til å lage bakgrunner med, samtidig som de passer til kort og andre prosjekter. Videre har jeg brukt ulike mønsterark fra serien Velkommen lille venn. Og som pynt har jeg brukt klistremerker, utstansede stjerner og piler som er stemplet opp og klippet ut.




Produkter:
Ark: PD17284 Velkommen lille venn - klovnestreker, PD17273 Velkommen lille venn - Snuppen,
PD17276 Velkommen lille venn - Smokk, PD17274 Velkommen lille venn - Øyenstein
Stempel: PD13771 Piler, PD13788 Bakgrunner, PD13766 Ekte venner, PD13798 Pad og Pod, PD13772 ABC, PD13805 Tall, PD13776 Chevron
Annet: PD15045 Klistremerker - Moroklumpen, PD14939 Klistremerker - Hverdag,
PD16163 Utstansede figurer - stjerner, 3D limputer

♥♥♥
For å feire ønsker jeg å gi bort en GIVE AWAY til de som kommenterer i bloggen min, og som følger Papirdesign bloggen ♥ Varer frem til onsdag 01.03.

Klem fra 

19 kommentarer:

  1. Gratulerer :) Gleder meg til å se hva du ska lage for Papirdesign fremover :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse, det er velfortjent.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye Kristine! :)
    Knallfin LO...digger alle de små detaljene dine :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny runde i DT-teamet til Papirdesign.
    Ein flott LO med tøffe detaljer.

    SvarSlett
  5. Gratulerer som DT fortsatt :) Flott LO, skikkelig gutte LO

    SvarSlett
  6. Gratulerer med fortsatt DT-plass 😊 Velfortjent!
    Knallkul LO med flotte detaljer 😊

    SvarSlett
  7. Gratulerer :) gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse. Gleder meg til å se alt det fine du skal trylle frem ☺

    SvarSlett
  9. Gratulere så mye 😄 Så utrolig flott Lo.

    SvarSlett
  10. Gratulerer som videre DT!! Skjønner godt de vil ha deg med på teamet, så mye flott inspirasjon du lager :)
    Lekker LO med masse flotte detaljer!!

    SvarSlett
  11. Takk for herlig inspirasjon og lykke til i jobben som DT!!

    SvarSlett
  12. Digger layouten du har laget her ♥
    Gleder meg til å se enda mer av det du lager :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer og lykke til 😀 Så kjekt å se den lille jenten eg møtte på helsestasjon for snart 28 år siden, har blitt så utrolig flink 😘 Klem ❤

    SvarSlett
  14. Så spennende! Du er så dyktig og inspirerende!!

    SvarSlett
  15. Så spennende! Gratulerer så mye 😃 digger papirdesign! Du laget utrolig mye flott. Liker stilen din! Ha en fin kveld! 😊

    SvarSlett
  16. Lykke til videre som DT hos papirdesign :-)
    Og for en kjempe flott LO du har laget, fint bilde og mange herlige detaljer.

    SvarSlett
  17. Nydelig LO, som alltid fra deg. Veldig gøy å se hvordan du får en litt røffere LO ut av sarte baby-farger!

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med fortsatt DT- velfortjent. Gleder meg til å se alt det nydelige du lager.

    SvarSlett
  19. Gratulere! Så gøy, og jeg gleder meg til å se alt det fine du lager framover. Kjempefin LO:)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails