fredag 17. februar 2017

ET ROSA KORT - DT SCRAPPELYST

I dag er vi ute med mer inspirasjon til februar-utfordringen på Scrappelyst bloggen.
Alle de herlige bidragene kan du se HER
Og utfordringen finner du HER

Jeg har laget et rooooosa kort med både hjerter som bakgrunn og pynt ♥ 
Papirene jeg har brukt er fra Papirdesign sin serie "Muligheter". En serie som passer til alle anledninger. Hjertebakgrunnen er mosgummi som jeg har stanset ut med dies. 

Som pynt har jeg brukt nydelige blomster og chipboard fra Wycinanka. Glitter hjertet er chipboard fra Papirdesign. Motivet mitt har jeg fargelaget, og post-stempelet er fra Kort og Godt


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake.
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem 

1 kommentar:

  1. Liker så godt tingene du lager.
    Fargene på dette gjør en litt glad nå når det er vinter.
    Og så den søte esken til å gi bort.....og ikke minst de kule Valentin kortene. flotte farger og tipper du har gledet mange med de her tingene.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails