lørdag 5. november 2016

JULEHILSEN - DT SCRAPPELYST

Her er jeg i juleprosjekt modus om dagene, så denne gangen har jeg laget et julekort og tilhørende gavetager til Scrappelyst sin nye utfordring:


Både kortet og tagene er laget med nydelige papirer fra den nye serien "Gledelig Jul" fra Papirdesign ♥ En stor favoritt her i huset! Motivet mitt er et Papirdesign stempel som jeg har embosset og stanset ut med en ny ramme dies som også er fra Papirdesign. Til pynt har jeg brukt blomster fra Papirdesign og Charms fra Din fantasi som Global hobby og kunst er forhandler for.




 Tagene har jeg laget av kartong fra Papicolor som Global Hobby og Kunst er forhandler for og mønsterark fra Papirdesign. . Som pynt har jeg stanset ut et tre i bølgepapp med dies fra Papirdesign. Treet har jeg malt hvit og tatt falsk snø på. Før jeg pyntet med stjerne og tekst klistremerker fra Papirdesign. Den andre tagen er pyntet med chipboard fra Wycinanka

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails