tirsdag 1. november 2016

JUL HOS KREATIV SCRAPPING


På Kreativ Scrapping bloggen har vi julestemning om dagene, med masse herlige juleprodukter på scrappepultene, kakao i koppen og fyr i ovnen! Vinteren er en koselig tid ♥
Inspirert av dette er utfordringen vår denne gangen

Du kan lage hva du vil så lenge det er et papirprosjekt, og at vi kan se at utfordringen er løst.
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, men bidraget må være nytt.
Tilbakelinking er ikke lov.

Utfordringen varer til 26.11 kl 21.00
Og premien du kan vinne er et gavekort på 100 kr fra Kreativ Scrapping


Jeg har laget et julekort med lekre papirer fra Maja Design. Dette er ark fra tidligere juleserier men de er like lekker år etter år ♥ Motivet mitt er stempel fra Magnolia som jeg har fargelagt med Copic Markers. Jeg stanset motivet ut med sirkel dies fra Lala land. Den dies gir herlig "søm" rundt kanten.
Rammen bak har jeg stanset ut med dies fra Papirdesign. Den diesen har på kort tid blitt en favoritt her! ♥ Det samme har tre diesen som også er fra Papirdesign. Den har jeg stanset ut i bølgepapp fra Joy som jeg har dabbet hvit med dabber og tatt Glitter snow på fra Aleene. Jeg har ellers pyntet med chipboard fra Wycinanka og blomster.

♥♥♥
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra Kristine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails