tirsdag 10. mai 2016

HIPP HURRA - DT PAPIRDESIGN

God tirsdag alle sammen :) 
Titter innom i dag for å dele en layout med dere som jeg har laget for Papirdesign bloggen.
Og siden det nærmer seg 17 mai har jeg mimret tilbake til fjorårets klissvåte feiring.
Vi trosset vær og vind, og koste oss med feiring i et par timer.
For 17 mai er gøy :D 

 Jeg har brukt det nydelige arket "naturligvis, grå" fra serien Muligheter. Dette er et av mine favoritt ark, og det passer til alt ♥ Jeg har selvfølgelig lekt med både sprayer og mousse for å få litt farge til bakgrunnen min. Det er med på å skape den stemningen jeg ønsker på layouten min. 

 I clusteren min har jeg brukt ark fra ulike serier, og pyntet med mange herlige blomster ♥
Tittelen min er stanset ut med dies i mosegummi. 

Produktliste: 
Ark: PD 16146 Muligheter - naturligvis grå, PD 15039 Hell og lykke - bunad
PD 15995 Hell og lykke - sprudlende snill. PD 15038 Hell og lykke - nasjonaldag
Blomster: Pion - rød, Roser 3,2 cm - Blå, Krysantemum - grå, Krysantemum - rød, Roser 1 cm - rød, Roser 1 cm - hvit, Roser 1,8 cm - blå, Søte blomster - hvit
Dies: PD 15060 Hipp Hurra

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails