torsdag 12. mai 2016

HAPPY - DT SCRAPPELYST

Hei hei :) 

I anledning at det nærmer seg 17 mai har jeg mimret tilbake fjorårets feiring.
Vi trosset styrtregn og koste oss med 17 mai aktiviteter i noen timer.
Fikk til og med tatt noen bilder av guttungen!

På denne layouten har jeg lekt med ulike medium på bakgrunnen min. Jeg har blant annet brukt artspray fra Marabu, samt acryl mousse i fargene gray og white. Global Hobby og Kunst er forhandlere for Marabu sine produkter. Dette er sprayer og medium i god kvalitet.  

 Til å pynte har jeg stanset ut en kakeserviett med dies fra Sizzix som Global Hobby og Kunst fører og herlig chipboard fra Scrapiniec. Happy er stanset ut i mosegummi som gir en flott 3D effekt, og føres av Global Hobby og kunst


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Ønsker alle en god 17 mai feiring :) 

Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails