tirsdag 17. november 2015

BLÅTT JULEKORT - DT SCRAPPELYST

  Hei hei alle sammen :) 

Nå er vi godt i gang med november utfordringen på Scrappelyst bloggen :)
Utfordringen denne gangen er et lekkert moodboard ♥

Mitt bidrag denne gangen er et julekort i blåtoner: 


Kortet måler 5 1/2" x 5 1/2" og jeg har pyntet det med lekre papirer fra Pion Design ♥
I mellom lagene med papirer har jeg osteklut. Det har jeg også under hver av snøkrystallene.
Til å pynte kortet har jeg brukt snøkrystaller stanset ut i bølgepapp som er dabbet hvit.
De blå halvperlene er fra Papirdesign. Bak motivet mitt har jeg stanset ut en doily i bølgepapp.
Stemplene er fra Staz som Global Hobby er forhandler for. 


Motivet mitt er fra Momanning og er fargelagt med copic markers.
Hud: E93, E51, E50, E21, E11
Lue og klær: B97, B95, B93, B91, BG72, BG70
Sko: E44, E43, E42,E40


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails