lørdag 17. oktober 2015

MINI MONSTER KORT - DT SCRAPPELYST

Hei og hopp  :) 

Oktober er godt i gang med både rufsevær og herlige innedager! Det har blitt litt ekstra tid i scrappekroken i det siste og det er bare nydelig :D Det som er så fint med høsten at man kan scrappe med god samvittighet ;)

I dag titter jeg innom for å vise dere noen mini monster kort som jeg har laget som inspirasjons bidrag til Scrapplyst sin oktober utfordring: KNAPPER
Dere velger selv om dere vil bruke få eller mange knapper, så lenge det er godt synlig at dere har brukt knapper på bidraget deres ;)

Jeg syns disse mini monster kortene er super herlige og de er veldig enkle å lage. Guttungen har allerede bestilt sånne kort som bursdagsinvitasjon senere i år ;) Til å lage kortene har jeg brukt mønsterark fra Studio Light som Global Hobby og Kunst er forhandler for. Sløyfene er stanset ut med dies fra Tim Holtz (Sizzix) som Global Hobby og Kunst fører. Disse søte små sløftene har jeg pyntet med chipboard knapp fra Wycinanka

Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails