torsdag 1. oktober 2015

MIKKELPARKEN

Heisann alle sammen :)

Ny måned betyr ny utfordring hos Kreativ Scrapping, og denne gangen er utfordringen

LAG PÅ LAG 

Selv om jeg scrapper i clusterstil så lager jeg alltid clusterene mine med lag på lag med papirer, stenciler, pynt, bilder osv. Noen ganger inneholder prosjektene mine lag på lag av alt dette, andre ganger bare f.eks. lag på lag med papir. Uansett hvilken form for lag på lag jeg bruker på mine prosjekter så er det veldig gøy å jobbe med. Lag på lag gir "liv" og dimensjoner til prosjekter man holder på med :)

Her har jeg laget en layout i clusterstil med lag på lag i hver cluster.
Bakgrunnsarket jeg har brukt kommer fra Project Life - Midnight Paper pack. Jeg har brukt stenciler og distress ink pad i fargene Tumbled glassDusty Concord og Black soot. I tillegg har jeg spæsjet litt tilfeldig rundt med Dylusion i fargen Slate Grey . Selve clusterene mine består av resteark fra Simple stories og MME som jeg har revet opp i passe biter og monter sammen. Innimellom lagene med papir har jeg kakeservietterosteklut og sytråd. Til å pynte layouten har jeg brukt chipboard fra Wycinankastickers fra Simple storiesthickers og papirpynt fra Heidi Swapp



♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails