torsdag 28. mai 2015

STAFFELI - KOMMODE - KORT TIL JENTE

Hei og Hopp :)

 I dag er det min tur til å publisere på Scrappelyst bloggen og denne gangen har jeg laget et Staffeli - kommode - kort. Jeg har fått helt dilla på disse kortene. De er utrolig artige å lage, og supre å gi vekk.  Mal til kortet fant jeg hos Elin


Jeg har brukt av den nye lekre serien til Papirdesign, Hell og Lykke, for å dekorere kortet mitt. Papirene er av tykk god kvalitet som gjør det til en drøm å scrappe med dem.
Selve kortet har jeg stanset ut med dies, det er gøy med litt annen fasong på kortene.
Ellers har jeg pyntet med blomster, blonder, diverse figurer stanset ut med dies, stempel og litt halvperler fra Papirdesign.




Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake 

2 kommentarer:

  1. For et nydelig kort! Herlige farger og lekkert pyntet.

    SvarSlett
  2. WOW så nydelig , fargene , motivet , pynten og formen.klem Synnøve

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails