tirsdag 12. mai 2015

HIPP HURRA FOR 17 MAI

17 mai er vi så glad, moro vi har fra morgen til kveld! Da er det så du, om vi er små du, er vi med likevel. Jeg roper hurra dagen så lang, synger for Norge mange en sang Og jeg, jeg kan du elske mitt land du, det skal du se en gang ♥ Så var det min tur å publisere på Papirdesign bloggen igjen og denne gangen har jeg funnet frem 17 mai bildene av guttungen fra i fjor, han var så fin med 17 mai blomst som han hadde laget selv, fløyte og flagg ♥ Disse bildene har ventet lenge på å bli scrappet, så da passet det perfekt at Papirdesign har laget egne 17 mai papirer! Det jeg liker så godt med arkene i den nye serien Hell og Lykke er at de allerede er litt distresset på bakgrunnen det gjør at arkene blir veldig fine med litt sjablonger, modeling paste og spray ♥ Det gjør det lettere å gjøre litt ekstra ut av sidene, og det er utrolig gøy :D Jeg har klippet ut noen av bildene på arket "nasjonaldag" og sammen med kakeserviett og litt osteklut ble det clusteren min. Så pyntet jeg med blomster, perler, noen små flagg som jeg klippet ut og litt stickers.
Produkter fra Papirdesign: Ark: PD 15038 Hell og Lykke - Nasjonaldag, PD 15037 Hell og Lykke - Flagget til topps Blomster: Asalea - Hvit, Pion - Hvit, Tulipaner - Hvit, Søte Blomster - Hvit, Krysantemum - Rød, Krysantemum - Blå. Annet: PD 109 Stickers - Rød, Halvperler - Mørke blå, Kakeserviett - Hvit 14 cm
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Ønsker alle sammen en riktig fin 17 mai :) 

2 kommentarer:

  1. Superflott!!! En LO til å bli glad av dette her:)

    SvarSlett
  2. Så herlig 17. mai LO!
    Den gir akkurat den rette stemningen.
    Synes det er flott hvordan du har fått med det store norske flagget, uten at det virker dominerende.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails