søndag 29. mars 2015

PÅSKEKURV

Tenk at det er blitt vår ute! Det er bare så herlig med den gode friske luften, fuglene som kvitrer, blomster som blomstrer og den deilige sola! Det er små mange fine farger om våren :)
Hos Papirdesign har vi denne gangen en herlig vår utfordring til dere ♥
Vi ønsker nemlig å se bidrag som er inspirert av dette herlige moodboardet! 


Siden det snart er påske, og jeg ikke har så mye påskepynt i hus tenkte jeg at jeg skulle lage noe selv.
Dermed ble det en kurv til å ha litt påskegodteri oppi ;) 
Som base til kurven har jeg brukt en kraft kartong, den har jeg pyntet med mønsterark hvor jeg har sydd fast hver eneste matte. Dette var tidkrevende men det var absolutt verdt det for kurven blir mye mer holdbar. Etter at kuven var montert så pyntet jeg den med kakeserviett, blomster og krystallswirls. Denne gleder jeg meg til å ha stående fremme i påsken :) 

Produkter fra Papirdesign
Ark: PD 13759 God Påske - Påskeegg
Blomster: Påskelilje, Rufseknopp - lilla, Kirsebærblomster - lilla, Hibiscus - gul
Annet: Kakeserviett 10cm, krystallswirls

Ønsker alle sammen en god påske :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails