tirsdag 3. mars 2015

GRATULERER

Jeg er helt forelsket om dagene, i den nye lekre serien Hell og lykke til Papirdesign! ♥
Dette er en virkelig nydelig serie, som kan brukes til alt fra de fineste og mest romantiske prosjektene til mer tøffe og røffe prosjekter! Det er ikke ofte jeg lager ting i rosa, men de rosa papirene i denne serien bare ropte på meg ;) Derfor ble det et rosa kort til konfirmant. 

 Kortet har jeg bygd opp med lag på lag av papir og kakeserviett, utstansede figurer i bølgepapp og osteklut.  Jeg har brukt litt hyssing og osteklut under blomstene mine, og pyntet litt rundt med halvperler. 


Produkter fra Papirdesign:

PD 14901 Klippeark - Vakre damer
PD 15029 Hell og Lykke - Lev Livet
PD 15999 Hell og Lykke - Ung og Stilig
PD 13817 Kakeserviett 14 cm
PD 13816 Kakeserviett 10 cm
PD 14941 Klistremerker - Bursdag
Perler hvit/krem
Asalea - hvit
 Asalea - rosa
Pion - hvit
Tulipaner - hvit
Rufseknopp - hvit

Ønsker deg en herlig og kreativ dag :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

2 kommentarer:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails