mandag 9. juni 2014

PROJECT LIFE - UKE 13

Endelig er det tid for mer LOMMESCRAPPING inspirasjon på KREATIV SCRAPPING bloggen :) 
Ta gjerne turen innom bloggen for mer inspirasjon :D

UKE 13:

Dette var en uke med mange bilder, og da liker jeg å bruke litt nøytrale PL-kort, som gjerne går igjen i fargene på bildene. Dette fordi jeg liker at bildene mine kommer i fokus, det er de som skal fortelle "historien".  Denne uken var det herlig vær så da var vi masse på lekeplassen. Guttungen hadde akkurat fått ny bamse, som fikk navnet Pingu. Den måtte selvfølgelig få være med overalt! Senere i uken var vi på grilling hos venner :) veldig koselig 

Til å lage sidene mine har jeg  brukt to design A sider fra Project Life.  6x4 kortene er Simple Stories mønsterark som jeg har kuttet til og pyntet med stempelstickers og wood veneer. 3x4 kortene er fra PL-kitet Midnight Edition. De er super å bruke til litt "nøytrale" sider. Bildene er pyntet med banner sticker og stemplet med Ali Edwards stempelwood veneer og papirpynt. 

Håper du fikk inspirasjon til å lage PL sider :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake

1 kommentar:

  1. Så nydelige PL-sider. Liker godt den gjennomførte stilen i farger og pynt.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails