fredag 13. juni 2014

Picture Perfect

Hos SCRAPPELYST er vi nå ute med en ny Grublis utfordring :D 
Denne gangen ønsker vi at dere skal bruke en av tutorial'ene som ligger på Scrappelyst bloggen, og lage et bidrag hvor du tar utgangspunktet i tutorial'en. 

Her er mitt bidrag


Jeg har brukt tutorial nr 44. Effekt på chipboard på en layout av min herlig gutt. Til å lage layouten har jeg brukt mønsterark fra American Crafts, og restepapir. Bakgrunnen har jeg laget med stenciler, modeling paste og gelatos. Før jeg har stemplet og splæsjet med litt svart dabber. For å pynte chipboarden har jeg brukt samme fremgangsmåte som i tutorialen. Ellers har jeg pyntet med blondeserviett fra Papirdesign, hjemmelaget tags, litt washi tape og stickers :)



Tusen takk for at du titter
og velkommen tilbake 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails