tirsdag 27. juli 2010

www.scrappedilla.epla.no - min nettbutikk

Jeg har fått meg nettbutikk, hvor jeg skal selge mine hjemmelagede kort, og evt andre ting jeg produserer.
Hadde så mange kort, som låg i en gammel eske og støvet vekk.
Følte at jeg ikke kunne lage flere kort, siden hadde jo allerede så mange som bare låg der.
Men nå som jeg har bestemt meg for å selge kortene mine, har jeg igjen kastet meg rundt og produsert 2 nye kort i dag :) De kommer ut i nettbutikken i morgen.

Ta gjerne turen innom, kanskje du finner ett kort eller to som du liker.
Alle blir glad for å få ett kort, men en liten hilsen på, uansett anledning.
Gi ett kort - gled andre :)

Ha en flott kveld med eller uten egen nettbutikk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails