onsdag 28. juli 2010

Her kommer to kort til, som skal legges ut for salg i nettbutikken min.
Er så kjekt å kunne lage kort igjen.
Før var det bare det jeg laget, men etter jeg fikk en sønn har jeg
nesten bare laget LO'er.

Thanks:


















Ark fra CollagePress og Ladybug and friends
Blomstrene er laget av ark fra Collagepress og Tilda.
Perler fra Kaisercraft
Liquid Pearls White Opal
Rob-on Melissa Frances
Rhinestones fra Kaisercraft
Perler fra Kort og godt

Brom Brom:
Ark fra Imaginisce og Melissa Frances
Stickers fra Imaginisce
Knapp fra Farmor
Til sverting har jeg brukt distress vintage photo

2 kommentarer:

  1. Nydelige kort! De blomstene du har laget på det øverste var utrolig flotte, og kortet med flyet var bare kjempeskjønt!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails