torsdag 2. november 2017

Gavepose med studio light - DT Scrappelyst

Gaveposer er fine å pynte og fylle med noe spennende til jul. 
En liten oppmerksomhet eller en gave til de som har alt :) 

Jeg har brukt et kort av Catrine Sandvik som inspirasjon til min gavepose ♥ 

Gaveposen er av god kvalitet, noe som er en fordel når du skal fylle den med en gave.
Jeg har pyntet gaveposen med nydelige ark fra Studio Light sin juleserie Woodland winter. Rundt kanten har jeg tegnet med en hvit pen fra Gelly Rolls. Den er fargesterk, noe ikke alle hvite penner er. Banneret og mesh er stanset ut i Studio Light papir med dies fra Papirdesign. Doilyen er også stanset ut med dies fra Papirdesign. Motivet og papirpynt ellers er fra Studio Light.


Uten om papirpynt fra Studio Light har jeg brukt blomster fra Iam Roses og 
dotter fra Papirdesign


Produkter fra Studio Light, Gelly Roll og gaveposer føres av Global Hobby og Kunst

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails