tirsdag 29. august 2017

KLAR FOR 3.KLASSE - DT PAPIRDESIGN

God tirsdag alle sammen :) 
Idag viser jeg en layout som jeg har laget for Papirdesign
August er en måned jeg forbinder med skolestart, og med en stolt 3.klassing i hus måtte jeg selvfølgelig lage en skolestart-layout. 

 Bakgrunnsarket er egentlig et juleark fra serien Stille natt, men jeg syns det passer fint til de fleste prosjekter. For å få bakgrunnen til å passe til bilder og tekst har jeg stemplet på den med ulike stempel og splæsjet med mister.

 Som pynt har jeg brukt dies, dotter, stempel og klistremerker. Det er mye pynt man kan lage selv av å stemple opp og klippe ut. Det tar litt tid, men er absolutt verdt det.




Produkter: 
Ark:
Stille natt - Vinterstrikk PD14987
Muligheter - Tro på deg selv PD16145
Muligheter - Natuligvis, brun PD16147
Muligheter - I dine sko PD16144
Dies:
Bordkort PD17257
Stempel:
Tall PD13805
Skyer PD13775
Bakgrunner PD13788
ABC PD1377
Chevron PD13776
Annet:
Stickers - Gul PD107
Stickers - Svart PD14937
Dotter - Svart og gul

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails