lørdag 1. oktober 2016

HERREKORT - DT KREATIV SCRAPPING

God lørdag :)
Vi er klar med en ny utfordring til dere inne på Kreativ Scrapping bloggen ,
og denne ganger ønsker vi å se prosjekter med:

Du bestemmer selv mengden eller type chipboard, store eller små,
så lenge det er godt synlig at du har løst utfordringen.
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, men bidraget ditt skal være nytt.
For flere regler seg HER

En heldig vinner får et gavekort på 100 kr fra Kreativ Scrapping

Her er mitt DT-bidrag: 
 Denne gangen har jeg laget et kort til en arbeidsom herremann på 50 år :)
Til å lage kortet har jeg brukt kartong fra Papicolor, mønsterark fra serien "mann er mann" fra Papirdesign og bølgepapp fra Joy.

 Kortet har jeg pyntet med tannhjul som er stanset ut i svart mosgummi med dies fra Cheery Lynn.
Chipboarden har jeg svertet med distress ink i fargen Walnut stain.
Den rammen "50" står på er stanset ut med dies fra Lala land 

 Innsiden er enkelt pyntet med samme produkter som utsiden. 
♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra Kristine 

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails