mandag 5. september 2016

GODE VENNER - DT SCRAPPELYST

I dag har vi en ny utfordring ute til dere på Scrappelyst bloggen :)
Vi ønsker å se hvilke ulike favoritt stiler scrappere og kortlagere i Norge har.
Der er et herlig utvalg av stiler rundt om, så det blir veldig spennende å se hva dere lager.

Jeg vet ikke om jeg selv har en typisk scrappestil, men samtidig er denne stilen veldig typisk meg. Selv føler jeg at stilen min er et virrvarr av mixed media og clusterstilen, kanskje litt lag på lag inspirert. Men jeg liker den akkurat sånn, herlig kaos mixet sammen :) 

Til å lage denne layout har jeg brukt ulike medium fra Marabu på bakgrunnen min, både hvit Arcyl mousse og art spray i fargen Caribbean. Produktene til Marabu blir i Norge forhandlet av Global Hobby og Kunst.  I tillegg har jeg pyntet med mange kule chipboards fra Scrapiniec.    




Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ, og at du har lyst å delta på utfordringen vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails