tirsdag 1. desember 2015

#JULEKLEM ♥ - DT KREATIV SCRAPPING

Hei hei alle sammen :)

Tenk at vi alt har kommet til årets siste utfordring på Kreativ Scrapping bloggen!
Dette året har gått utrolig fort og vi har hatt det veldig gøy!
Det blir spennende å se hva dere tryller frem i 2016 ♥ 

Årets siste utfordringer er:
ALT ER LOV 

Her er mitt inspirasjons bidrag: 

Mitt siste bidrag i år er et julekort laget med papirer fra Maja Design og motiv fra Magnolia.
Basen til kortet er en kraft kartong som måler 5 1/2" x 5 1/2". Denne har jeg kledd med lekre julepapirer fra Maja Design. Innimellom lagene med papir har jeg osteklut


Kortet har jeg pyntet enkelt med chipboard snøkrystaller fra Maya Road som jeg har dabbet hvit og tatt en halvperle i midten, hugsnug, chipboard knapp fra Wycinankajutehjerte dies og juletre dies fra Magnolia og stempel fra Staz. Både hjerte og juletreet er stanset ut i bølgepapp og har fått snow effekt på. 

Motivet mitt har jeg fargelagt med copic:
HUD: E93, E51, E50, E21
HÅR: E44, E43, E42, E40
GENSER OG SKO: E44, E43, E42, E40
BUKSE: B95, B93, B91, BG72 og BG70
LUE OG VOTTER: T5, E19, E8 

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)

Varmeklemmer 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails