søndag 1. november 2015

ÅRETS FØRSTE JULEKORT ♥ - DT KREATIV SCRAPPING

Tjohei alle sammen :)

Tenk at vi alt har kommet til november! Hvor ble året av? :P
Denne gangen har vi en herlig utfordring til dere på Kreativ Scrapping bloggen
Utfordringen er: JUL

Dere kan lage hva dere vil så lenge det er innenfor tema jul.
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre.
Utfordringen varer til 26.11 kl 21.00 :)

Her er mitt inspirasjonsbidrag: 


Basen til dette kortet er kraft kartong som måler 5 1/2"x 5 1/2". Basen har jeg kledd med herlige papirer fra Maja Design ♥ De har utrolig mange lekre julepapirer med den perfekte julerødfargen :D
I mellom lagene med papirer har jeg kakeserviett og osteklut


Til å pynte kortet har jeg brukt blomster fra WOC, stempelet #godjul fra Staz, en liten bjelle og dies fra Magnolia :) Rundt kanten på hjertearket og på juletrene har jeg brukt Glitter Snow ♥ 


Motivet er fra en litt eldre Magnolia serie og er fargelagt med Copic.
HUD: E93, E51, E50, E21, E11
HÅR: E44, E43, E42, E41, E40
RØD: R89, R59, R46, R29

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk litt inspirasjon :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails