tirsdag 9. desember 2014

PROJECT LIFE - UKE 17 GOD JUL ALLE SAMMEN

Heisann alle sammen.

Vi i KREATIV SCRAPPING håper dere koser dere masse i adventstida både med kreative sysler og familiekos. Vi har nå kommet til årets siste lommescrapping inspirasjon på KREATIV BLOGGEN, men fortvil ikke, vi er klar for et nytt år med kreative innslag, utfordringer, flotte premier og mye moro!
Så vi håper dere vil følge med oss inn i det nye året ;)

Uke 17 var en herlige uke med en liten photoshot med mammas nye kamera ♥ og kosestund med tantebarn.
Og med denne rosa og turkise uken, ønsker jeg dere en riktig god jul ♥ Håper dere får en riktig fin førjulstid og koser dere masse. 
Jeg har brukt to DESIGN A lommer til å lage PL-siden min. Dette er mine favoritt lommer, fordi det gir meg plass til å ha med mange bilder, mye tekst og samtidig få inn litt PL-kort, sitater, mønster og pynt.
Samtlige PL-kort er denne gangen fra PROJECT LIFE mini kitet - PLUS ONE. ♥
Ett nydelig kit som fort ble en favoritt her i huset ;)

 Ukes kortet har jeg laget selv, ved å printe ut ukes nummer direkte på ett PL-kort, og så stemple med PROJECT LIFE- datostempel. Som pynt har jeg brukt ett lite hjerte. Ellers er siden pyntet med SIMPLE STORIES stickers og PROJECT LIFE stickers. Jeg har brukt PROJECT LIFE penn til å skrive teksten min med. På alle bilder har jeg rundet kantene med denne hjørnepunchen fra PL.



Denne siden har jeg også pyntet med stickers, både fra PROJECT LIFE og SIMPLE STORIES. I tillegg har jeg brukt noen clear stickers, som bare er utrolig lekre ♥

♥♥♥
Jeg ønsker dere en GOD JUL alle sammen.
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ og kanskje starte det nye året med å prøve PROJECT LIFE?
Takk for at du tittet og velkommen tilbake.

GODE JULE KLEMMER 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails