fredag 5. september 2014

SOMMERFUGL - KORT

Denne gangen har vi en fargepalett utfordring til dere på Scrappelyst bloggen!
Den går ut på at dere velger dere ut en av våre fargepaletter, og lager ett papirprosjekt hvor man tydelig kan se at fargepaletten er brukt :)

Som inspirasjon til mitt sommerfugl-kort har jeg brukt fargepalett nr 12. Dette er en palett med 5 farger, og det er ikke ofte jeg kombinerer så mange farger på et kort. Men det ble en herlig utfordring, og jeg fikk med alle fargene tilslutt. Mønsterarkene er diverse rester ark fra Simple Stories, og rammen er kuttet ut med Silhouette maskin. Sommerfuglen er en Memory box dies, som jeg har pyntet med en stor svart knapp med hyssing i midten. 

♥♥♥
Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ.
Takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails