fredag 11. juli 2014

You are my happy


Det er tid for en ny grublis hos Scrappelyst og oppgaven er: KLIN OG KLÆSJ!
En oppgave som passet meg perfekt siden jeg elsker å grise med maling, farger og forskjellige typer medium. 

Denne gangen  har jeg lekt meg med de herlige papirene fra 7 Dots Studios nye serie Cold Country. Til å lage bakgrunnen min har jeg brukt clear crackle paint, gelatos og splæsj stempel fra Papir Design. Layouten er pyntet med metall cogs, skrue brads, chipboard fra Wycinanka som Global hobby og kunst er forhandler for, papirpynt og egen designet stempel. 

Jeg håper du vil bli med på grublisen vår, og at du fikk litt inspirasjon til å være kreativ!
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake

2 kommentarer:

  1. Kjempe stilig bakgrunn du har laget. Liker fargene dine og bildene er kjempe gøye :)

    SvarSlett
  2. Herlig LO!
    Digger vinkelen på bilene.
    Tøff bakgrunn du har laget. Må prøves ut...

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails