mandag 5. mai 2014

Endelig vår!

Våren er virkelig en nydelig tid, med fuglesang, solskinn og herlige utedager!
Det er fantastiske å se hvordan både liten og stor våkner til liv, se blomstrene spire, og å kjenne lukten av våren! Fregner på kinnene og solbrent på nesen! Da koser vi oss som mest! 

Og endelig er det tid for SCRAPPELYST sin første utfordring!

"Vi er nå allerede i mai og det er tid for vår første skikkelige utfordring. Med lysere dager, varmere luft og solskinn som gir fornyet energi har vår første utfordring VÅR som tema.  

Vår kan være så mangt og du kan her la deg inspirere av hvordan du opplever våren. 
Utfordringen vår har frist 31.mai kl 20.00

 Global Hobby og Kunst sponser vinneren av VÅR med en herlig premie :) 
Her er mitt inspirasjonsbidrag: 

Til å lage denne layouten har jeg bruk knalltøffe mønsterark fra sponsor Studio Tekturek.
Bakgrunnen er laget med distress paint og modeling paste.
Pyntet med chipboard og button fra Papirdesign.

Jeg gleder meg til å se hva dere lager til utfordringen :)
Tusen takk for at du tittet innom :)

Klem fra Kristine

2 kommentarer:

  1. Denne LOen er bare helt herlig Kristine :-)
    Digger bildet av gutten din, og de friske fargene gjør meg glad!
    Fantastisk inspirasjonsbidrag til våroppgaven.

    Klem Hege.

    SvarSlett
  2. Jeg blir så glad av alle de flotte LOene dine Kristine...skikkelig gladfarger og en godgutt med glimt i øyet:)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails