mandag 1. juli 2013

Design Team Blue Fern Studios #July

Endelig kan jeg dele med dere at jeg har vært så heldig å bli DT hos Blue Fern Studios (BFS)!
Det er en stor ære og en drøm som går i oppfyllelse! Jippi!!! :D
Blue Fern Studios er en chipboard produsent, men de har også en egen blogg.
Der her de utfordringer og annet gøy.
 
Her er Juli skissen:
 
Dette er min tolkning av skissen, og mitt aller første DT bidrag for BFS:
Dette har jeg brukt:
 
Renaissance border
 
 Brigitte Butterfly set
 
Good Vibes
 


 Bli med du også :D
Takk for at du titter og håper du fant litt inspirasjon :)

4 kommentarer:

  1. LOVE this layout of yours, Kristine, beautiful background work and adorable photo/title...lovely job!

    SvarSlett
  2. Gratulerer!
    Nydelig lo! Knallflott misting, stensil og stempelbruk, nydelig pyntet, og herlig bilde!
    Ha en deilig dag :o)

    SvarSlett
  3. Gorgeous page...such a precious and sad little face that is! Love your styling here and the super colouring! Gorgeous work!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails