søndag 10. april 2011

God påske

Her er ett påske kort jeg skal gi til veilederen min på jobb.
Slutter der nemlig på fredag... Da er det over til ny læreplass.

Ble veldig fornøyd til slutt, men dette kortet satt langt inne. 
Har lagt på pulten i sikkert 2 uker snart... 
Jeg har brukt: 
- Papirer fra Pion 
- Stempeltrykk fra Mo manning
- Selvlaget tekst på silhouette
- blomster fra Papirloftet
og blader fra papirgleder.no

Takk for at du titter

Deltar på følgende utfordringer med dette kortet: 

10 kommentarer:

  1. Så nydelig kort. Det var veldig mye annet fint i bloggen din også :)

    SvarSlett
  2. For et fint påskekort og veldig koselig motiv :)

    SvarSlett
  3. Et koselig påskekort og et nusselig motiv.
    Lekkert!
    Takk for at du deltar hos AS
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig flott kort, nydelig motiv. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    (Kanskje du vil fjerne ordbekreftelsen for å gjøre det lettere å legge igjen kommentarer?)

    SvarSlett
  5. Dette kortet var virkelig skjønt!
    Herlege fargar og for eit fint motiv!

    Du er flink!
    Skal jammen besøke bloggen din fleire gongar.

    Klem Christine

    SvarSlett
  6. For et utrolig skjønt påskekort du har laget :-) Nydelig motiv og herlige farger og detaljer.

    Jammen heldig den som får så fint kort fra deg :-)

    Klem, Tone

    SvarSlett
  7. Så kjempesøtt kort!
    Nydelig motiv. Enkel, men nydelig blomsterpynt!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett
  8. Så søt! Kjempe flott motiv.
    Takk for at du deltar hos AS!
    Marit

    SvarSlett
  9. Så nydelig et påskekort du har laget! Må være koselig for veilederen din å få en sånn oppmerksomhet ;-D

    SvarSlett
  10. Nå har jeg brukt litt tid på å gå igjennom bloggen din, og er helt frelst! så utrolig mye pent og så mye fin inspirasjon! Nå skal jeg sette meg ned å scrappe :D

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails