søndag 10. oktober 2010

Utfordring 2- Sparekassen

Her er mitt DT-bidrag til utfordring 2- sparekassen hos Scrapperiket.
Jeg ble positivt overrasket over hvor mange som deltok på vår første utfordring.
Det var utrolig kjekt!
Og jeg håper mange vil være med å delta utover høsten!

Denne gangen skal vi lage hjemmelagede blomstrer.
Jeg laget derfor noen rulleblomstrer av forskjellige mønsterark, og en hekleblomst.
Til bakgrunn har jeg brukt bølgepapp, som jeg limte mønsterark på, og tok decoupage lakk på.
Ramme rundt bilde er kartong, som jeg har brukt MS punch på.
Bilde er fra sponsor Pretty Vintage.
De har noen nydelige utklippsark som er herlig å jobbe med.
Rub-ons er fra MF.




































Takk for at du titter :)

1 kommentar:

  1. Kjempelekre blomster, så kult! Må prøve meg på slike, og håper jeg får til- bruker å streve med å velge riktig lim, og så løsner det fort igjen...

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails