mandag 7. desember 2009

38 Uker på vei :) 2 igjen <3

I dag er jeg 38 uker på vei med lille gullet :)
Tiden har bare fløyet den siste tiden! Og snart er termin dato her :D
Merket i går at magen min hadde sunket godt ned!
Var veldig synlig...
Er så spennende, håper ting skjer snart!
Tar på nå på slutten...
Men sånn er det for alle, så klager ikke! Dessuten er det verdt alt!
Sist jeg var hos jordmor så kunne hun si at hode hadde festet seg, og at alt nå var klart for fødselen :)
Så nå er det bare til å smørre seg med tålmodighet og vente på at ting skal begynne å skje!
Håper babyen tenker å komme ut snart! Føler meg mer enn klar til å møte den lille nå! <3
Og det gjør papppa'en også!

Vår lille elskede mageboer, vær så snill å kom ut til oss, NÅ :D <3

2 kommentarer:

  1. Såå gøy =) Håper bebisen kommer ut så eg får de den før eg drar ;)

    SvarSlett
  2. så koseligt, håper mageboeren er der han er til han er ferdig vokst:):) forstår deg at du vil bli ferdig,,men han har det godt der han er nå:)lykke til med alt dette innebærer:)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails