søndag 17. desember 2017

GAVEPOSE - DT SCRAPPELYST

God tredje søndag i advent :)
Her kommer det en kalenderluke fra meg, med en gavepose som jeg har laget til Scrappelyst sin desemeber utfordring. Tema denne gang er GAVE
Håper du vil være med på utfordringen vår :) 

 Jeg har pyntet en gavepose som kan fylles med julegaver. Gaveposen er i tjukk kraft papir, og av god kvalitet. Jeg har pyntet posen med nydelig mønster ark fra Studio Light, som jeg har brettet og svertet i kantene. 


Hjorte-hodet er en dies fra Marianne Design, og det er bare helt perfekt til juleprosjekter. Ellers har jeg pyntet med chipboard fra Wycinanka og blomster fra blant annet Iam roses. Noen av blomstene har fått et lag med glitter paste fra Cosmic shimmer. Stempelet er fra Papirdesign


Tusen takk for at du tittet og ha en fin fin søndag ♥
Klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails