søndag 24. september 2017

BLOGGHOPP HOS PAPIRDESIGN

Hei og hopp! Papirdesign har blogghopp!
Kanskje kom dere inn hit fra Hilde  sin blogg, eller kanskje dere fant veien inn på egenhånd.
Dere er uansett velkommen til å delta på vår blogghopp ♥ 

Vi i Papirdesign ønsker å feire alle de nye produktene vår som ble lansert i høst, med en blogghopp hvor dere kan vinne mange flotte premier! Papirdesign deler ut denne fantastiske premien til en heldig vinner, og i tillegg deler designteamet ut noen mindre premier rundt om i bloggene sine. 
På Papirdesign bloggen finner dere all informasjon dere trenger for å delta. 

Blogghoppen varer frem til 08.oktober kl 18.00 


Om ikke det var en flott premie så vet ikke jeg! Line er så raus ♥ 
Den neste på listen som dere skal hoppe til er Lene Men før dere gjør det ønsker jeg å dele ett herrekort med dere. Håper dere liker det ♥
 



Produkter
Ark: 
Julestemning - Juletradisjoner PD17354
Kaffepause - Kaffepause PD17270
På landet - Trillebår PD15090
Klippeark - Vintage menn PD17361
Dies: 
Sirkler PD17311
Sirkler og stjerner PD17321
Blomster: 
Kirsebærblomst - gul
Roser 1,0 cm - svart
Roser 1,0 cm - grå
Stempel: 
Vel overstått PD17251
Annet: 
Trefigurer - Din dag
Perler - svart
Alfastickers - svart
Klistremerker - Bursdag PD14941

Den neste du skal hoppe til er Lene .
Husk å legg igjen en kommentar i hver blogg for å være med i trekningen av hovedpremien til Papirdesign.  I tillegg deler jeg ut denne premien til en heldig vinner blant de som kommenterer.
Vinner trekkes samme dag som hovedpremien. 


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake.
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.
Klem fra

47 kommentarer:

  1. Nydelig herrekorr❤️👏🏻Digger det klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort 💙 jeg elsker å lage herreklær, men denne fargekombinasjonen har jeg ikke prøvd før 💙
    Må prøves ser jeg 😁

    SvarSlett
  3. Herrekort ja, ikke herreklær 😂

    SvarSlett
  4. Wow, rålekkert mannekort!
    Så flotte farger du har brukt :))

    SvarSlett
  5. Flott kort :) morro med litt utypiske farger, gult er i grunn ganske kult :D hoppetihopp!

    SvarSlett
  6. Så lekkert med gult, hvitt og svart. Det er ikke de fargene jeg ville tenkt på å bruke, men de må prøves ut.

    SvarSlett
  7. For noen herlige farger! Jeg synes herrekort er utfordrende, men her får jeg inspirasjon til en ny fargepalett!

    SvarSlett
  8. Elsker gult! Kjekt med blogghopp!

    SvarSlett
  9. For et tøft kort, og en kjempefin blogghopp. Klem Anita

    SvarSlett
  10. Så kule farger! Takk for inspirasjon 😀👏🏻

    SvarSlett
  11. Så stilig kort, herlig med gule farger!

    SvarSlett
  12. Jeg elsker gult for tiden, og det er alltid fint å få inspirasjon til herrekort :-) Takk for at du deler!
    Hilsen Jannicke

    SvarSlett
  13. Knallstilig herrekort, Kristine. <3

    SvarSlett
  14. Åhh, supertøft!! Så kult! Herlig motiv, herlig farge og superkule detaljer :)

    SvarSlett
  15. Flott herrekort, god inspirasjon 😃

    SvarSlett
  16. Kult kort og nydelige farger👌🏼 Elsker Papirdesign sine produkter😍

    SvarSlett
  17. Utrolig tøft kort til en mann, gult så jeg ikke for meg på ett kort til mann, men den ble tøff!

    SvarSlett
  18. Så flott herrekort med mange kule detaljer :)

    SvarSlett
  19. Gult er kult -- også til herremenn!!!

    SvarSlett
  20. Eit elegant herrekort med flotte detaljer. Stilig med gult og svart.

    SvarSlett
  21. Så fint herrekort, takk for inspirasjonen 😃

    SvarSlett
  22. Så flott herrekoret du har laget. Utrolig kult med gult og masse fine detaljer :-)

    SvarSlett
  23. Kjempetøft herrekort med stilige farger :)

    SvarSlett
  24. Stilig herrekort, og gult er så absolutt kult! Takk for inspirasjonen!

    Diger klæm!

    SvarSlett
  25. Kjempefint kort. Det ble så fint med det gule, en farge jeg er alt for dårlig på å bruke.

    SvarSlett
  26. Kortet ditt er kjempe stilig Kristine :) Jeg likte veldig godt fargene du har brukt. Da hopper jeg videre til Lene.

    SvarSlett
  27. Stilig herrekort og blei tøft med det gule. Mange tøffe detaljer. Takk for inspirasjon.
    Annelen

    SvarSlett
  28. Lekkert kort i flotte farger og med så mange fine detaljer. Så fint å få litt herrekort- inspirasjon, der kjenner jeg at jeg strever litt! klem, Elizabeth

    SvarSlett
  29. Gult er kult, og dette var et skikkelig flott og dekorativt herrekort :-)

    SvarSlett
  30. Så kult og ikke minst stilig kort i gult. Artige detaljer. Jeg hopper videre etter flott inspirasjon her:)

    SvarSlett
  31. Det var et kult herrekort! Digger fargene du har brukt:)

    SvarSlett
  32. Så uutrolig tøft med for meg litt nye farger på herrekort!!! Drit kult!!! Hopper videre!

    SvarSlett
  33. Stilig herrekort, flott med de gule detaljene. Tusen takk for sjansen til også å vinne en flott premie her. Hopper videre, takk for titten

    SvarSlett
  34. Moro med litt maskuline kort. Hopper videre :-)

    SvarSlett
  35. Takk for ekstra giveaway :). Morsomt med blogghopp :)

    SvarSlett
  36. Nydelig kort med stilig fargekombinasjon!

    SvarSlett
  37. WOW for et kult kort, digger fargekombinasjonen du
    har brukt her ♥

    SvarSlett
  38. Gult er skikeklig kult, og det er kortet ditt og!!
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  39. Råtøff. Alltid vanskelig å lage herrekort ❤

    SvarSlett
  40. Gult er kult. Dette kortet var skikkelig tøft, likte det. Utrolig flott blogghopp. Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  41. Griselekkert kort! Helt nydelig, og virkelig inspirerende!

    SvarSlett
  42. Artig fargekombinasjon og vimpeldiesen digger jeg!

    SvarSlett
  43. Skikkelig fint herrekort :) Det er så vanskelig å lage kort til menn. Mange fine detaljer og fine farger. Moro å se innsider også!

    SvarSlett
  44. nyyydelig herrekort! Takk for inspirasjonen, da hopper jeg videre, og krysser fingrene! :)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails