tirsdag 15. august 2017

BABYALBUM - DT PAPIRDESIGN

Hei hei :) 
Noe av det koseligste jeg vet om er å gi hjemmelaget gaver og kort ♥ 
Det er ikke alltid jeg har en mottar i tankene når jeg scrapper, men dette er gaver som alltid blir brukt i løpet av et år. Det er kjekt å gi vekk hjemmelaget gaver for ofte opplever jeg at folk blir mer glad for det enn kjøpe gave. Hjemmelaget er lagt både tid og sjel i :) 


Kortet måler 4x6" når det er brettet sammen, og det samme gjør hver side. Jeg har pyntet noen av sidene, mens andre bare er kledd med mønsterark - klar til å lime bilde på. Tanken er at mottaker selv limer inn bilder. 



Produkter
Ark:
Velkommen lille venn - tuttelutt PD17285
Velkommen lille venn - snuppi PD17283
Velkommen lille venn - bamse brakar PD17281
Velkommen lille venn - hjertevenn PD17280
Dies:
Hipp Hurra dies PD17236
Babyjente PD17234
Blomster:
Pion - Lilla 
Kirsebærblomst - Lilla
Søte blomster - Hvit 
Rose 1,2 cm - Lilla 
Rose 1 cm - Lilla
Annet:
Dotter - lilla
Chipboard hjerte - Rød

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails