tirsdag 17. januar 2017

SPENNING - DT SCRAPPELYST

Nytt år, nye muligheter og nye utfordringen :D
Vi på Scrappelyst bloggen er kjempe klar for et nytt år med masse herlig scrapperier ♥
Årets første utfordring er:

Hva du lager er opp til deg, men fortell oss gjerne hvordan du har blitt inspirert.
Utfordringen vår har frist 31. januar kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.
Med oss på utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.

Denne gangen har jeg laget et søtt lite babykort ♥ Jeg har tenkt på den spenningen som knytter seg til det å vente en liten baby. Det å få den lille i armene for første gang, se på de små fingrene, tærne og inn i de nydelige små øynene. Dette er en herlig, nyforelskende spenning ♥ 
Til å lage dette kortet har jeg brukt dies fra Kulricke og mosgummi fra Global Hobby og Kunst.  


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du deltar på utfordringen vår, og jeg gleder meg til å se alt som blir laget :D

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails