tirsdag 5. juli 2016

NY UTFORDRING HOS SCRAPPELYST - BLOMSTER

I dag er vi klar med en ny utfordring til dere over på Scrappelyst bloggen!
Utfordringen denne gangen er:
BLOMSTER

Kjempe gøy utfordringen som gir stor kreativ frihet! DIGGER! 
 Denne gangen har jeg laget et kort med masse blomster ♥ Jeg bruker stortsett blomster til kort og andre små prosjekter, men en gang i blant bruker jeg det til LOer også. Det blir jo så fint :D 

 Dette kortet har jeg laget med diverse restepapir, bølgepapp og masse blomster. De søte små er fra Iam Roses, og halvperlene er fra Staz som Global Hobby og Kunst er forhandler for. Tittelen er chipboard fra Scrapiniec! Helt perfekt i font og størrelse! ♥


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ, og at du vil være med på utfordringen vår :D

Klem fra

1 kommentar:

  1. For et herlig kort :) Denne utfordringen passer meg utmerket.....jeg som digger blomster :D Ønsker deg en fin tirsdag! Veronique

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails