tirsdag 5. april 2016

DU ER EN LURING - DT SCRAPPELYST

Det er tid for en ny utfordring inne på Scrappelyst bloggen 
og denne gangen er utfordringen:

ALT ER LOV 

Det er det gøyeste tema, og totalt fritt ;)
Det blir artig å se hva dere tryller frem! 

Her er mitt bidrag: 

Denne gangen har jeg laget en layout med mange av mine favoritt produkter for tiden! Bakgrunnen min har jeg laget med mixed media art spray fra Marabu som Global Hobby og Kunst fører. Denne sprayen har så nydelig blåfarge og heter Caribbean ♥ Så har jeg brukt stencil sammen med Acryl mousse, den er også fra Marabu. Clusteren min har jeg laget med restepapirer fra blant annet Papirdesign. Som pynt har jeg brukt dies fra Sizzix som jeg har stanset ut i bølgepapp. Awesome og de små grå pilene har jeg stanset ut i mosegummi, også fra GHK.


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ og at du vil være med på utfordringen vår ♥ 

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails