søndag 3. januar 2016

ENDELIG 6 ÅR - DT PAPIRDESIGN

Godt nyttår alle sammen :)
Håper dere er klar for å starte året med nye utfordringer og kreative stunder!
Vi på Papirdesign bloggen gleder oss hvertfall veldig til et flott år med masse kreativitet, inspirasjon og utfordringer! Og årets første utfordringer:
SKISSE
DT Wenche har laget denne skissen som er utgangspunktet for utfordringen. 

Og her er min løsning: 


Jeg har valgt å snu delvis på skissen og ta vekk noen elementer, men ellers har jeg prøvd å følge skissen ganske godt. Vanligvis tolker jeg skisser mye mer fritt enn jeg har gjort med denne. 
For meg er skisser et utgangspunkt som får kreativiteten i gang, og ikke en fasit :)

Til å lage denne layouten har jeg brukt tøff papirer fra Papirdesign sin serie Mann er mann! Det er en utrolig stilig og kul serie som virkelig kan anbefales ♥


Clusteren min har jeg laget med papirer fra ulike serier, som jeg har kuttet til i ulike størrelser, fasonger og former. Under clusteren har jeg brukt litt mousse og osteklut.
Som pynt har jeg stanset ut stjerner, brukt blomster i lekker blåfarge, buttons, dotter, stickers og dotter. Tittelen min har jeg laget med alfastickers fra Papirdesign. 



Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være med på utfordringen vår :D 


Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails