torsdag 11. juni 2015

BOKKORT

Da er vi klar for ny inspirasjon fra KREATIV SCRAPPINGS DESIGNTEAM med G45. Denne gangen skal DT KRISTINE vise hvordan hun anvender denne lekre serien fra

GRAPHIC 45 – TIME TO FLOURISH

Denne gangen har jeg laget et bok-kort som jeg har lyst å dele med dere. Dette er et kort som er perfekt til å gi en liten gave eller penger i. 

Jeg har brukt papirblokken fra: 

GRAPICH 45 – TIME TO FLOURISH 4501055 – PAPER PAD 12X12”



 Som base til kortet har jeg brukt hvit bazzill som jeg har pyntet med de herlige JUNI-papirene til G45. Jeg har klippet ut en del elementer fra det ene arket og brukt til å pyntet kortet med. Eller har jeg brukt osteklutkakeservietthugsnug og en chipboard knapp med hyssing i. Kantene på papirene har jeg rufset litt til med Tim Holtz distresser.

 ♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Kreative klemmer fra DT Kristine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails