onsdag 17. september 2014

EXPLORE THIS

I sommer flyttet jeg og guttungen til mine besteforeldre sin bondegård.
Her koser vi oss som plommen i egget blant vakker natur og mange herlige dyr.
Hver kveld er vi med i fjøset, ser når kuene blir melket, gir kalvene fôr og mater kaninene.
Det er veldig lærerikt for en liten tass på 4 1/2 år :) Han er utrolig glad i dyr, og har stor glede av de.
Derfor tenkte jeg at jeg skulle lage en LO med bilder av noen av dyrene våre på, så han kan ha i albumet sitt. Samtidig fikk jeg utfordret meg selv, siden jeg nesten alltid lager LO med bilder av han på. 
 Til å lage denne layouten har jeg brukt mønsterarkene #MEM102 og #MEM103 fra Theresa Collins "Memories" serie, som base. Dette er nydelige ark i tykk og god kvalitet ♥ De små papir remsene er restepapir fra Project Life Midnight Edition Paper Pack.

Layouten har jeg pyntet med chipboard fra Wycinanka, Wood veneer figurer fra Studio Calico som jeg har farget med Distress ink Walnut stain, Washi tape, Kreativ Scrappings egen metallklype, en mini binders og litt papirpynt som jeg har klippet ut selv. 

♥♥♥
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake :) 

1 kommentar:

  1. Så flott LO Kristine :-)
    Kjempefin dokumentasjon fra livet deres. Han kommer helt sikkert til å sette pris på denne LO-en :-)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails